När livet inte blir som man tänkt sig del 2

Det har varit en del jobbiga dagar på sista tiden. Och jag ville inget hellre än att få någonting att glädjas över. Och glädjen fanns inte på skolan. 

Jag vet fortfarande inte vad jag ska göra nu. Förhoppningsvis vet jag lite mer på måndag när jag varit på arbetsförmedlingen. Men jag har åtminstone funnit något att glädjas över - en gitarrorkester! Jag kunde verkligen inte ha hamnat mer rätt. 

Jag blev verkligen sedd och välkomnad från första stund. Det känns som att det här kan bli riktigt bra. Äntligen fick jag vara glad, efter att ha varit deprimerad den senaste tiden, och inte funnit lyckan i någonting. Inte ens musiken.

Men nu är jag tillbaka, och ser framemot allt annat roligt som väntar mig! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: