Snart back on track

Jag har inte så mycket inspiration för tillfället. Bättre inlägg är påväg. Men tänkte slänga in en lägesrapport iallafall. Det var några dagar sen nu. 

För några dagar sen slutade jag helt med alvedon. Egentligen hade vi tänkt att jag smått skulle trappa ner på det, men jag glömde att ta alvedon en gång. Och efter det bestämde jag mig för att prova och se hur länge det gick utan alvedon. Och hittills har det gått väldigt länge.

Det som har varit drygt har varit att jag börjar längta efter att få äta vad jag vill. Det börjar bli ont om idéer hur man kan variera sig. Men idag är det sista dagen med purémat!! Så imorgon får jag äta som vanligt. 

Och för att göra saken ännu bättre så ska jag tillbaka till skolan på måndag för då får jag vistas i skolan igen. Har inte fått gå till skolan än efter operationen på grund av infektionsrisken. På måndag ska jag också träffa specialpedagogen också ska jag få hjälp med hur jag ska jobba ikapp allt jag missat. 

Nu börjar ett nytt kapitel och det ska bli spännande! 


Vissa kanske tycker att detta inte ser så gott ut. Det är inget mer märkvärdigt än mixad falukorv och grillkrydda. Så gott! Jag var tvungen att mixa korven så det höll sig inom ramen puré. 
Kategori:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: