Knasigt instagram

Hallå!

Skulle ha lagt ut en video förut på en rolig råtta jag såg idag på Teknikmagasinet. Men videofyme (appen där man kan bland annat lägga ut videos på bloggen) krånglade så det gick inte. Och ja, jag är besatt av råttor, möss, kaniner och ekorrar. Men det är väl tur att någon tycker om gnagare. Kan inte sluta tycka att dom är så söta med sina ögon och öron. Och sen är dom särskilt gulliga när de gör denna pose (hittade ingen korrekt bild, men denna är nära nog):



Ni får ursäkta om det blir mycket inlägg om gnagare och andra djur. Men måste få utlopp för mitt intresse för gnagare så då får det bli på bloggen.

Och jag borde inte googla på ordet gnagare, för det slutar alltid med att jag hittar en gullig bild och får typ panik eller hur man ska beskriva det för att den är så gullig. Så kom inte undan den här gången heller (men fick inte "panik"). Men erkänn att den är gullig med sina enorma öron???



Ok. Nu ska jag försöka ta mig samman innan det spårar ur. Gnagare må va gulliga men någon måtta får det va. Men om jag skulle va ett djur i ett annat liv skulle jag garanterat vilja va en mus eller ekorre. För då skulle jag vara gullig.

Egentligen skulle jag inte blogga om gnagare utan om det jag skrev om tidigare i detta inlägg innan jag började mitt tjat om gnagare. Och ska försöka att inte skriva det ordet något mer i detta inlägg. Lite mogen får jag faktiskt försöka vara.

Iallafall. Videofyme-appen laggade som sagt förut, eftersom det inte gick att ladda upp filmen på den skrattande råttan. Och nu skulle jag lägga upp en bild på instagramkontot som hör till skoltidningen jag har hand om. Och sen när jag skulle logga in på min vanliga insta, så verkar det blivit något fel så min profil är skoltidningens profil. Och det går inte heller att logga ut. Helknasigt ju!!

Aja, det reder sig väl.


1 Pernilla:

skriven

Du är gullig som du är! Utan att du är gnagare ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: