Mitt tal före och efter operationen

Jag har fått hört från en del människor att jag pratar mycket bättre sen efter operationen. Tyvärr hör jag inte så mycket skillnad själv till min stora frustration. Jag vill ju också höra skillnaden!
 
För att få en chans att höra skillnad, har jag helt enkelt tagit en ljudinspelning från det som är en del av min film i gymnasiearbetet. Jag valde just den inspelningen för jag har märkt att jag verkar ha väldigt få inspelningar där jag pratar. Jag har också gjort en inspelning idag där jag försöker säga exakt samma sak som i den ordinarie inspelningen. Detta för att enkelt kunna jämföra.
 
Hör du någon skillnad? Det är gränsfall att jag gör det.
 
 
Kategori: LKG

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: