Dejta sjuksköterskorna

Hej hopp igen! 

Nu har Elin lämnat övergöra gen till mina tassar igen. Det är jag Lille Kanin som är tillbaka! 

Nu tänkte jag berätta att jag gjorde något riktigt spännande jag var med om på Akademiska sjukhuset i Uppsala. 

Elin lämnade mig hos sköterskorna eftersom hon tydligen skulle vara på mottagningen före avdelningen. Så tyvärr fick jag inte följa med dit. Det var egentligen meningen, men Elin var duktig och klarade det utan mig. 

Under tiden Elin var på mottagningen så fick jag dejta sjuksköterskorna. Jag fick vara i deras arbetsrum. Det var spännande att få göra prao där. Inte varje kanin som får göra det. 

Men under min lilla "dejt" fick jag iallafall en känsla av att sköterskorna var snälla. Och det var ju bra för Elin. 

Tyvärr finns det ingen färsk selfie på mig. Men ni får istället en bild på Elins riktiga kanin. Ja, ni läste rätt. ELIN HAR ERSATT MIG MOT EN RIKTIG KANIN!!! Inte okej på nåt sätt. 

Hörde också att det viskades i mitt öra att Elin kommer försöka lägga upp ett klipp där ni får höra hennes tal före o efter operationen. Ska bli spännande!! 

Tjolatjohejdå!!! 

/Lille Kanin

Kategori: LKG

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: