Just let me take a #selfie!

Jag trodde min tid som selfiefotograf var över. Men det är verkligen kul ibland o ta selfies. (Det jag förut kallade fjortisbilder). Men man behöver inte vara så "mogen" alltid. Så bjuder här på ett selfiekollage.



Idag var jag egentligen ledig från skolan, men det var extra mattestöd så åkte på det ändå. Så var i skolan mellan 15.30 och 17.00. Dock va typ hela skolgården avspärrad och snitslad eftersom det var vårruset där senare på kvällen.

Var på promenad imorse och tog friska forshagakontroller (väldigt likt naturpasset). Sen tittade jag på tv innan skolan.

När jag kom hem åt jag mat och begav mig sen mot sista SKU på ett tag. Förhoppningsvis blir det SKU till hösten, men får se.

En bild från promenaden. Det är fem jättestora myrstackar på rad, men det syns lite dåligt.



Pubilcerar också på en gång när jag ändå håller på, med 20 dagars fotoutmaning med start imorgon. Ska då ta ett foto av det som står som dagens punkt, och publicera på bloggen.

Blev mycket gott och blandat i dagens blogginlägg.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: