Det går bra nu

Känner att det går bra med skolan nu. Har haft ganska mycket att göra i skolan, och haft vissa kurser i skolan som det känts sådär med. Fick dock veta några betyg idag så nu känns det bra. Fick C i gitarr och det är jag väldigt nöjd med faktiskt. Fick ett mejl från gemuläraren också med resultatet på dagens slutprov och fick C på den delen, och får D i slutbetyg. Glad då jag verkligen kämpat med gemun för att överhuvudtaget klara av den. Så känner att jag går på sommarlov med flaggan i topp.

Vet dock inte hur matten har gått, men hoppas att jag blivit godkänd, men har fått så mycket andra bra betyg detta år så kommer vara nöjd med min insats iallafall.



Fick också ett brev hem idag som gav mig en lättnads suck. Så idag är det verkligen min dag känns det som.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: