Dag 30 - Berätta om ett minne från en resa

Ja, det får nog ta och bli en av resorna till Stockholm där vi sen skulle fortsätta ner till Kalmar efter det. Minnet f¨rån den resan var att vi skulle till mammas kusin och hon hade hund, men jag var inte det minsta rädd för dom. Detta var när jag fortfarande var rädd för hundar. Men efter den resan blev min hundrädsla mindre, så det är därför det är ett bra minne.
 
Nu är den här blogglistan färdig, och uppdraget slutfördes. Jag lyckades lägga upp dagens punkt i blogglistan varje dag i 30 dagar, dessutom utan att ha ett enda inlägg i blogglistan på tidsinställt. Även fast det ibland krånglade för mig så lyckades jag. Jippi! Ska nu försöka hålla igång bloggandet även fast blogglistan är färdig för just nu. Får se om det blir en ny längre fram.
 
Mission completed.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: