Fyra....

Gick igenom mina gamla blogginlägg från 2012 och det var ganska kul att läsa. Blogginläggen har verkligen blivit annorlunda och mer seriösa sen dess. Men jag var ju bara 15 år och skulle fylla 16 när bloggen startades så det får vara helt okej. Det är ju tur i alla fall att man ser att det sker lite förändringar, för det är ju inte alltid som man märker det.
 
Jag hittade en blogglista bland en av många, som jag inte hade slutfört. Tänkte göra ett försök med det nu, för att hålla bloggen vid liv. Man vet ju aldrig hur det ser ut dag från dag under sommaren med bloggandet. Nu är ju sommaren emellertid nästan slut, men det var ett tag sen jag hade en blogglista så har en ändå.   
 
Kommer fylla i en punkt för varje dag, med start ikväll:
 

* Fyra jobb jag haft 

* Fyra filmer jag kan se igen och igen

* Fyra städer jag varit i 

* Fyra tv-serier jag gillar

* Fyra ställen jag varit på semester 

* Fyra hemsidor jag besöker varje dag

* Fyra favoriträtter

* Fyra skolor jag gått på

* Fyra saker i mitt rum

* Fyra platser jag gärna varit på just nu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: