Fyra filmer jag kan se igen och igen

 
Dagens punkt var då att skriva om fyra filmer jag kan se igen och igen.
 
* Arnfilmerna
 
De filmerna är verkligen så bra! De är bra för att jag tycker historia är ganska intressant, och speciellt medeltiden. Det kanske inte var den bästa tiden i historien, men av någon anledning så tilltalar medeltiden mig. 1800-talet och tidigt 1900-tal tilltalar mig också. Synd bara att det inte finns tidsmaskiner. Jag gillar också berättelsen. Dock tycker jag inte alls om slutet. ARN SKA INTE DÖ!!!! (Ok, nu blev jag kanske lite väl överdriven) Ville ju att de skulle "leva lyckliga i alla sina dagar". Men tyvärr slutar inte alla filmer så.
 
 
 
* Friends
 
Detta är ju dock en tv-serie, men friends är verkligen den bästa tv-serie som finns! Behöver inte skriva så mycket mer om friends, för det har jag gjort tillräckligt vid det här laget.
 
 
* Jag saknar dig
 
Denna film är så tragisk men ändå så himla bra! Såg den första gången på bio med en kompis och tårarna sprutade åt alla håll. Har aldrig gråtit så mycket åt en film. Det behövdes riktigt många pappernäsdukar kan jag säga. Och trots det hade jag gråtit så tröjan var våt. Så om de ville få tittarna att gråta lyckades de ju i alla fall med mig, haha :).
Min kompis satt och försökte trösta mig och sa: Gråt inte, det är inte på riktigt. Det va rart. Men det blev bara så för så många minnen rivs upp av den filmen. Trots det måste jag se den om och om igen. Men den är toppenbra, och har man inte sett den så måste man se den!
 
 
* Nya Sunefilmerna
 
De nya Sunefilmerna är bara för roliga. Vad mer behöver jag skriva? (Hittade ingen bild på tredje filmen)
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: