Back to school

Idag var det första dagen i skolan. Ska bli ganska kul de första veckorna då vi treor ska ha en show för de nya musikettorna. Missade tyvärr när vi skulle haft lekar förra året då jag skulle dra ut tänder, men jag missar iallafall inte showen. Så de närmaste skoldagarna fram till onsdag då vi ska framföra showen blir det mest förberedelser och att öva men också lite vanliga lektioner. Redan imorgon börjar vi med svenska och efter det ska vi få hämta ut läroböckerna och sen efter lunch är det dags att förbereda showen. Därefter blir det tårtkalas på innergården om det är fint väder.
I nuläget är det också planerat att jag ska delta i klubbshowen och presentera skoltidningen som äger rum om 2 veckor så de första veckorna blir ändå ganska softa.

Bjuder idag på denna bild eftersom man ska vara tyst i skolan i vissa lägen. Det är från min Frankrikeresa där man oftast skulle vara tyst och det var svårt att vara tyst när man vill prata.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: