Heja Sverige! Eller...?

 Ja, ikväll är det Eurovision. Ett år sen ungefär sen sist. Lyckan när Loreen vann var stor. I år spelar det helt ärligt inte så stor roll. Vi vann ju förra året, så blir väl inte direkt besviken om vi inte vinner, men Robin lär bli historisk om han ändå skulle lyckas ta hem segern. Det är ju rätt sällan som ett land går och vinner 2 år i rad. Men jag har väl andra favoriter också. Bland annat Spanien, Schweiz och Storbritannien. Men där ska jag också komma fram till en favorit.
 
Och i år vet jag inte vilket land jag hejar på. Självklart är ju Sverige en av favoriterna bara för att det är Sverige och att låten är rätt bra. Men eftersom ESC är i Sverige detta år känns det som man kan slappna av lite mer och heja på det land som man faktiskt tycker är bäst. 
 
 
 
 
1 Jungfru:

skriven

sv: jag läste frisör ett tag men hoppade av nu har jag sökt om och hoppas på en bättre lycka den här gången. tack för dit råd.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: