Snart zumba

Nu tänkte jag slänga in ett inlägg här för det var ett tag sen sist. Idag har jag städat mitt rum och sen har jag även sålt mitt akvarium. Skönt att bli av med det för att ha ett akvarium när intresset inte är kvar så är det inte så roligt. 
 
Sen har jag spelat på gitarrläxan och sen spelade jag pianoläxan och efter det funderade jag på vad jag ska spela för låt på klasskonserten. Valet föll på Utan dina andetag. Jag hade lite dålig fantasi och kom inte på något bättre, men det blir bra.
 
Efter det här bli det att gå till idrottshallen och zumba. Det blir kul. 
 
Jag hade tänkt att fortsätta att skriva på en berättelse, men det visade sig att den finns på mitt USB som jag inte hittar. Sen är jag allmänt rastlös så det ska bli skönt att få gå till skolan imorgon så att man får någonting att göra. 
 
Det var nog allt för idag. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: