Nu är jag här igen!

Nu har datorn startat upp efter att jag suttit och väntat på att den ska starta i skrivande stund 46 minuter. Det låter som att det var drygt men inte så värst. Lite men det känns inte som jag suttit och väntat i lite drygt 50 minuter om man avrundar uppåt.

Jag har laddat ner en app till telefonen där det finns olika ljud och min signal när jag får sms, mejl eller att någon tillexempel spelat på wordfeud är Janice från tv-serien friends där hon säger Oh my god.



Friends är min favorit tv-serie bland de amerikanska.


Jag tänkte fortsätta att hålla min inom teknikämnet. Laddade hem ett spel igår till mobilen som heter Piggy adventure. Det är riktigt roligt!



Nu blev det inte så mycket text utan mer bilder. Men jag ska skriva lite mer nu tänkte jag.

Planerna för resten av dagen ser ut såhär:

Besöka lite bloggar.

Fixa med bloggen.

Gå ut en stund.

Gå till B, E och P senare ikväll som vanligt.

Vad har jag gjort idag fram tills nu då?

Jag har faktiskt inte gjort så mycket. Jag har lyssnat på en zumbalåt, sen har jag spelat gitarr. Efter det har jag inte gjort så mycket, eller jag minns inte snarare. Man gör inte så mycket när det är lov. 

Idag kändes träningsvärken ifrån gårdagens tur i slalombacken. Det är något som är säkert iallafall. Nu har jag inte så mycket mer att säga faktiskt.

Ha det!
1 Emilia - 16 år och mamma i april.:

skriven

Antar att det var du som kommenterade på min blogg? :)

Du skickade anonymt :p Haha, men jag kikar in imorgon.



De svarta prickarna är leverfläckar jag haft sen jag var liten! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: