Fått tandställning

Idag har jag fått tandställning. Hittills har det gått ganska bra. Det börjar bli ömt i tänderna och jag kan inte bita för då är det verkligen inte skönt. Det känns  ungefär som när jag fick min förra tandställning men inte riktigt. Den här bara fastnar hela tiden i kinderna. Men det är skönt att jag fick med mig "vax" som jag kan sätta på stället där det skaver så att det inte blir lika vasst.

Förresten så såg jag Jörgen Jönsson i väntrummet. Han var där med sin dotter, men nog om det.  

Känner mig lite som en robot eller någon annan metallgubbe.



För övrigt så har jag åkt på en förkylning så har ont i halsen och är snuvig. Det är inte kul. Men jag borde snart vara frisk för jag känner mig inte så jättesjuk. Inatt var jag snuvig och hade jätteont i halsen. Men det är lite bättre nu. Men jag känner att det retar väldigt i halsen.

Men nu ska jag avsluta inlägget med att visa en bild på mitt nya jag.



Vilka fina tänder jag får när tandställningen tas bort.

Har skapat en ny kategori som heter Tandställningen där jag kommer skriva om hur det går med tandställningen och även andra saker inom området tänder. Nu ska jag försöka fixa lite med bloggens design. Fixade en ny igår som Zinja har gjort --> http://www.zinja.se  Men det är lite detaljer som jag vill ändra på. Ha det bra!

Kategori:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: