Veckans blogg



Nu tänkte jag göra ett nytt försök med Veckans blogg, bara för att jag vill det. Det är en tävling som handlar om vem som blir den berömda veckans blogg. För att delta behöver man en blogg. Alla vet säkert redan vad det är, men jag förklarar ändå.

Vad vinner man?

Priset blir en veckas länkning på min blogg. Länkningarna kommer att bli i ett inlägg varje dag. Tävlingen avslutas fredagen den 27/4. Du anmäler dig genom att kommentera detta inlägg med jag är med eller något liknande.

För större chans att vinna:

*
Tipsa andra om tävlingen.

* Följ mig på bloglovin

* Kommentera så mycket som du bara orkar i min blogg.

* Gilla min blogg på facebook här -->https://www.facebook.com/#!/pages/Papper-och-penna/216126041812110

Om du gör något av detta underlätar det om du skriver detta i en kommentar.  

GÅ MED NU!!!!
1 Emelie- Modell och kläddesigner med tre egna företag:

skriven

Idag shoppade jag träningskläder! :D

Tycker du precis som jag att det är roligare att träna med fina träningskläder?



Svara här: http://eraey.se/2012/april/new-in-my-closet-traningsklader.html#comment

2 Vanessa:

skriven

Jag är med!

3 Josefine :

skriven

Jag är med och jag följer dig på bloglovin!

4 Ebba & Isabella:

skriven

vi är med :)

vi följer på bloglovin och gillar på facebook :)

5 EMMAS!:

skriven

är med :D

6 Emelie- Modell och kläddesigner med tre egna företag:

skriven

Idag shoppade jag träningskläder! :D

Tycker du precis som jag att det är roligare att träna med fina träningskläder?



Svara här: http://eraey.se/2012/april/new-in-my-closet-traningsklader.html#comment

7 Nicole [ Foto & vardag ]:

skriven

Jag är med!

8 Agnes:

skriven

Hur många läsare har du per dag? Kan vara bra å veta avd man tjänar på att vara med i tävlingen :P

Om man deltar i min tävling och vinner så vinner man ett presentkort på 350:- OCH en länkning för ca 350 personer osv osv.....

Tävla här:

http://aggehh.blogg.se/2012/april/vinn-presentkort-vart-350-.html

9 Emelie- Modell och kläddesigner med tre egna företag:

skriven

ja verkligen :D



Vad gillar du dagens outfit? :)



Ha en fortsatt grym fredag!

10 Micaela, just a regular girl:

skriven

Är med :)

11 Ida Jääskö:

skriven

Jag är gärna med!:D

12 ▲ Mohammedi's™:

skriven

jag är med ;)

13 ▲ Mohammedi's™:

skriven

jag är med ;)

14 Angelica - Mamma till Bruce:

skriven

Jag är med!

15 G:

skriven

Jag är med

16 Daniella ♥:

skriven

Jag är med :)



Allt bra?

17 Isabelle :]:

skriven

Jag är med :D

18 Victoria:

skriven

jag är med :)

19 Emilia - 16 år, mamma till Tatum och Tävlingar i bloggen!:

skriven

Jag är med :)

20 Esra:

skriven

Jag är med :D

21 Malin:

skriven

JAG ÄR ME :D

22 Agnes, 17 år gravid V. 35:

skriven

Är med!

23 Ebbascanon ~ <3:

skriven

jag är med :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: