Fredag

Hej på er! Jag tänkte inte blogga så länge för det har blivit väldigt mycket dator på senaste tiden. Just nu sitter jag och försöker skriva ett personligt brev för sommarjobb. Hade sökt att rensa gravplatser, men det fick jag inte och nu kan man söka hos kommunen och det finns inte så supermånga jobb då jag är ledig och är hemma och kan jobba, men har iallafall hittat ett som jag är intresserad av så nu har jag mejlat och frågat lite saker så jag vet vad det är för något jag söker. 

Dagen har varit bra och jag tänkte ju som sagt inte göra något långdraget inlägg.

Dagens outfit 




Och nu kommer det helt ointressanta saker men såhär tätt har jag fått kommentarer den senaste tiden:











Jepp, ytterligare en ny kategori. Den heter Bloggen och där skriver jag om saker som angår bloggen.

Men nu blev det inte ett så innehållsrikt inlägg, men nu ska jag fixa mitt rum och sen ska jag spela gitarr hade jag tänkt mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: