Läxtime!

Sitter just nu och gör läxa i gemu som ska vara klar tills på onsdag. Fast det är lika bra att försöka göra klart den innan skolan börjar, för då kommer ju nya läxor. Så försöker planka en låt och ta ut vilka ackord det är, fast det är inte min starka sida, så får se hur mycket rätt det blir i slutändan. Fast den här gången verkar läxan vara relativt lätt. Tur iallafall att man har transcribe genom skolan, så man kan få lite extra hjälp. Det är faktiskt ett rätt smidigt program där man tillexempel kan dra ner tempot på låtar. 
 
 
 
Men nu ska jag fortsätta med läxan innan jag ska iväg på träning. Kanske blir ett vanligt blogginlägg imorgon då jag är ledig ifrån skolan, så att det inte enbart blir blogglistan hela tiden. Har fortfarande en hel del att fixa på bloggen. 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: