Reklambomb

Nu kommer det att bli en reklambomb under dagen. Det innebär att det kommer publiceras en hel del inlägg om olika produkter. Detta är på grund av mitt medlemsskap på bloggerfy där man tjänar pengar genom att göra reklam för företag och deras produkter. Så därav reklambomben. 
 
Sitter för övrigt i skolans bibliotek nu och har gjort klart genrep och annat inför kvällens vårkonsert. Har också precis lämnat in min engelskauppgift som inte funkade i måndags. Får se vad jag hittar på under tiden innan vi ska samlas igen inför konserten. Ingen större idé att åka hem, då det oftast slutar med att man hinner vara hemma en snabbis och sen ska man åka iväg igen. Så får se om jag efter att ha fixat dessa reklaminlägg åker in till centrum, eller övar. Har ju datorn också så jag får väl titta på någon film eller något annat kul på Youtube. Senare ikväll kommer även dagens bild, och det är då my best friend. Så håll utkik ikväll efter det! 
 
 
Passar på att göra reklam redan nu. Och det är förhttp://www.handyink.com/se 
 
Det är ett företag som säljer bläckpatroner till en av de skrivare vi har hemma. Den vi har hemma är en HP men är osäker på vad den heter mer än så. Länken till de bläckpatronerna hittar ni här: http://www.handyink.com/se/hp/blaeckpatroner 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: