Detta har jag sysslat med de senaste dagarna

När jag ändå är igång med att blogga kan jag lika gärna nämna vad jag gjort under helgen. I lördags var jag på släktträff och träffade mammas släkt. På begäran kan jag också berätta att mamma och hennes kusin hittade en jättestor jordkällare (tror jag det var) som vi har missat förut som låg i anslutning till där släkthuset låg innan det revs.

Sen på lördagkväll träffade vi goda vänner vid deras sommarstuga. Och idag har jag inte gjort så mycket. Mest fixat förvaring till mina miljoners väskor (överdrivt men men...).

Sen var jag ute och skulle jogga, men jag snubblade på min egen fot precis i början och drog mig rakt ner i asfalten så då blev det mest en promenad men sprang lite också. Skrapade upp mig på knät och handen men det blev inte så farligt, men det värsta är när man ramlar så man liksom bromsar med händerna i asfalten. Inte alls skönt. Jaja, sånt händer. Och nu har jag gnällt lite på det också haha.



Bild från promenaden.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: