Årsresumé 2012

Jag tänkte sammanfatta året som har gått, innan nyårsfirandet börjar på riktigt.

2012 har varit ett jättebra år för min del. Riktigt lyckat. Jag tänkte förklara lite kort på vilket sätt det har varit ett bra år, utan att gå in på detaljer. Men jag tycker att jag ska vara ärlig.

När året började mådde jag inte så bra. Och då menar jag inte att jag var sjuk utan att jag mådde dåligt psykiskt. Men nu när året är slut mår jag bra. Det är så jag kan sammanfatta året. Jag vet inte om jag har något mer att säga när det gäller att sammanfatta året. Just det! En annan bra sak är att jag började gymnasiet och jag trivs jättebra med mitt val av program och skola.
I januari var jag aningen förvirrad för att jag inte riktigt visste vad jag skulle välja på gymnasiet. Men jag är glad att valet hamnade på estet/musik tillslut. Och skolan blev också rätt.

Med andra ord blev 2012 jättelyckat och jag kommer att minnas det med glädje.

Nyårsafton 2012 kommer att firas med goda vänner hemma hos oss.

Kan även skriva lite kort om julafton när jag ändå håller på.

Julafton firades som vanligt hemma hos oss tillsammans med mormor och morfar, farfar, morbror och kusiner med deras föräldrar, och för att förtydliga det så är en av föräldrarna min morbror. Lika bra att göra det tydligt så jag inte glömmer någon.

Först åt vi mat och när alla var mätta och belåtna satte vi oss vid tvn och tittade på Kalle Anka. Efter Kalle Anka så hade vi julklappsutdelning. I år var en av mina 2 morbröder "tomte".

Jag fick:
Godis
Pengar
Ryggsäck
Gitarrställ
Kläder
Datorflält eller vad det heter
Risk (ett sällskapsspel)
Lejonkungen fimen (jag var beroende av den när jag var liten.)

Jag tror att det var allting.

Efter julklappsutdelningen tittade vi på bilder som mormor o morfar skulle få. Det var bilder från semestrar och lite andra aktiviteter. En hel del orienteringsbilder. Och bilder ifrån kusinens student och min och andra kusinens examen.

Det var nog det jag har att bjuda på idag.

GOTT NYTT ÅR!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: