Sjuk

Just nu sitter jag hemma och har ganska tråkigt. Är förkyld och har varit det i omgångar hur många gånger som helst sen hösten började. Egentligen borde man inte klaga för finns ju dom som har värre sjukdomar. Men det är klart att man börjar tröttna nu. Ska försöka gå till skolan imorgon i alla fall. Lär ha världens läxberg framför mig. Men eftersom jag knappt haft några läxor under hela det här läsåret är det väl på tiden att jag får det.
 
Inom kort kommer det ut ett inlägg som handlar om livet efter olyckan. Egentligen känner jag att det är ett avslutat kapitel, men jag känner ändå att jag verkligen förändrats efter olyckan. Så det vore synd att låtsas att allt var frid och fröjd så fort jag kom tillbaka till skolan. För så såg inte riktigt verkligheten ut.
 
Så dom som vill läsa om det får helt enkelt hålla utkik!
 
Kan avsluta med att säga att när jag loggade in idag på blogg.se så hade jag fått massa nya kommentarer. Superkul!
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: