Lille Kanin på gomkonferens

Tjohej! Nu är jag tillbaka. Ni förstår, det tar på krafterna att vara en skuttig och glad kanin. Men nu tänkte jag berätta om när jag följde med på Elins gomkonferens. Vi fick gå upp tidigt. Gäsp. Iallafall tidigt för en kanin. Sen var det dags att sätta sig i bilen mot Örebro. Jag tycker det är lite läskigt med bilar så som ni ser på bilden använde jag hjälm. Väl framme på sjukhuset hälsade jag på en häst som var i samma storlek som mig! Man kunde se vattentornet, även kallat Svampen, från väntrummet. Så jag tog en selfie med mig och Svampen. När vi var färdiga på sjukhuset åkte vi in till centrum. Där sprang vi på en lustig anka som var gjord av bildäck. Men den var jättemycket större än mig!!! Vi såg även Örebro slott.
Och vi var på sjukhuset eftersom Elin blivit erbjuden en operation för att förbättra talet, eftersom hon är född med gomspalt. Resultatet av sjukhuset blev att Elin blev lite ledsen men jag är en snäll kanin så jag försökte trösta henne. Det bestämdes iallafall att Elin och läkaren skulle höras av på telefon längre fram om hur det blir med operation eller inte. Så detta är min berättelse om Örebros trippen. Skuttiga hejdå från Lille Kanin!!!
1 Miranda:

skriven

Åh vilka fina bilder! :)

Svar: Tack :)
Elin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: