Welcome to the happyclub

Har nu kommit hem efter konserten och skolan. Först var det ju då skola som vanligt, och efter det terminsuppspel och det gick bra. Sen var det ett snabbt rep av konserten innan det var ledigt. Då åkte jag och käkade på Mcdonalds. Köpte också en kaffe eftersom jag var trött. Dock slutade det med att jag blev väldigt pigg sen på konserten så var svårt att spela gitarr. Men det gick.



Det gick ganska bra på konserten. Spelade jättemycket fel, men är ändå nöjd med min insats. Dessutom rättade jag till felen så snyggt så tror inte ens läraren märkte nått.


Här är en bild från konserten, som jag gjorde lite roligare, med tanke på mitt ansiktsuttryck. Dock tyckte jag det var kul, så är alltså inte så mycket verklighetsbaserat.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: