Fotografering

Både igår och idag har jag varit ute och fotograferat. Det resulterade i några riktigt bra bilder. Dock kommer de inte publiceras på bloggen än, då jag ska fixa iordning dom och se vilka jag ska ha kvar osv. Bland annat försökte jag ta en bild på en skylt, men jag fick hoppa för att få rätt vinkel. Men det blev en hel del skräpbilder av den sortens metod att fotografera på, därför får det också vänta.

För övrigt så började jag skolan kvart över tolv idag för att spanskan var inställd. Därför hann jag ut och fota lite på morgonen. Och jag fick en hel del blickar från folk i bilar och sånt. Men det är de som inte förstår sig på estetik hihi :).
Sen åkte jag till skolan och hade engelska. Gemun var tydligen inställd så då var det bara gitarrlektion kvar och sen åka hem. När jag kom hem gjorde jag körkortsfrågor på internet och det går framåt, då jag förbättrade mig med 9 rätt den här gången. Men det är en del kvar.

Det är vad jag har gjort idag. Här kommer iallafall två bilder som jag tog igår. Dock är det samma bild i grunden.






Att en sån liten detaljändring gör sån skillnad. Första bilden är bara lite redigerad, och den andra ett "steg" mer redigerad. Kanske lägger upp originalet nån gång.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: