Nytt försök

Nu ska jag göra ett nytt försök med bloggen, som jag inte direkt bloggat på, under ett bra tag. Faktiskt senast i september. Ska försöka blogga oftare, om mer intressanta saker (enligt mig). Är mer intresserad av bloggandet nu, så vi gör ett nytt försök nu, tycker jag. Har redan massa planer på hur bloggen kommer förändras, och ska bland annat fixa designen. Den jag har nu är från blogg.se, men tills jag eventuellt fixar en egen blir denna perfekt tycker jag. Kommer dock fixa till lite mer detaljer så designen blir lite mer personlig. Tycker att det är lättare att fixa en design om man har en annan som mall. Men det är ju inte bara att ta första bästa design man gillar, för det är ju väldigt mycket med att den som skapat mallen inte vill att man ska ändra på den osv, och det är helt förståeligt. Det skulle jag också vilja att folk respekterade om jag hade en design på internet som andra fick ta. Lite regler måste det iallafall vara.
 
Några av de nya planerna med bloggen är att jag kommer lägga ut fler bilder, och försöka blogga iallafall en gång i veckan om det går så småningom.
 
Ska också göra en "mini-renovering". Ska alltså gå igenom innehåll och uppbyggnad osv. om det är något som ska göras om. 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: