Fyra städer jag varit i

Idag ska jag då berätta om fyra städer jag varit i. Det är ganska lätt då jag varit i många städer. Ska även skriva lite om vad jag gjorde i följande städer, för att inlägget inte ska bli så kort och tråkigt.
 
Göteborg
 
Har varit i Göteborg ett antal gånger. Jag har hälsat på släkt och varit på en massa olika saker. Tillexempel Liseberg.
 
Senast jag var i Göteborg var jag där med familjen och LKG-föreningen. Vi besökte Liseberg, och bodde på Lisebergscampingen. Familjen besökte också universeum. Vi passade också på att åka spårvagn.
 
Örebro
 
Har varit i Örebro många gånger. Har varit där på LKG-konferenser och har även varit där på semester ett antal gånger. Har även tänkt att flytta till Örebro någon gång i framtiden.
 
Karlskrona
 
Var och besökte Karlskrona när vi var och hälsade på Emmy och hennes familj i somras. Det blåste väldigt mycket men det var en trevlig utflykt.
 
Stockholm
 
Har varit i Stockholm några gånger. Senast i oktober. Det var en trevlig resa. Åkte dit med familjen.
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: