Typ världens bästa dag

Idag har det varit en bra dag. Egentligen så har det varit en helt vanlig dag, men den har varit bra. Var riktigt glad när jag kom hem från skolan.

Hade prov i naturkunskap idag och hade inte pluggat jättemycket även fast jag råpluggade igår. Ibland är det inte det bästa sättet, men trots att jag har haft lov blev det ändå inte av på grund av massa andra roliga saker. Men jag klarade iallafall godkänt på provet så det är bra.

Första provdelen görs på datorn så då får man provsvaret direkt. Om man sen blir underkänd kan man ändå få E om man skriver bra på fördjupningsfrågorna. Men nu kunde jag i lugn och ro skriva fördjupningsfrågorna, och hoppas på att det kan räcka till lite mer än ett E.

Sen fick jag veta att det finns möjlighet för mig att få förlängd provtid på nationella i matte, så då blev jag också glad. Kanske kan ge mig lite fler chanser att klara det. Skulle va gött att klara av matte 2 nu, och slippa göra prövning till hösten. Men det är tyvärr tidigt att säga.

Har haft historia, svenska, naturkunskapsprov, mentorstid och ensemble idag i skolan.

När jag kom hem från skolan fixade jag lite i mitt rum och sen gick jag ut på promenad.













När jag kom hem avslutades dagen med att se på Croddarna. Var längesen jag skrattat så mycket åt en barnfilm.
1 Nelly:

skriven

Härligt att det gick bra på provet och så skönt med en promenad :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: