Sep. 13, 2012

Hej! Skriver ett litet snabbt inlägg här om dagen och lite grejs.

Idag har jag varit i skolan och sen på pianospelningen så fick jag fortsätta att jobba med min läxa från förra veckan, men snart kan jag den hand för hand så då är det bara att sätta ihop bägge händerna så kan jag den sen. Det gäller att vara envis.

Imorgon är det en relativt lång dag. Jag börjar tio i tio men jag måste ändå åka ännu tidigare än vad jag tänkt mig för jag ska springa över till älvkullen för att hämta ett medlemskort där hos elevkåren. Får se om jag hittar dit! Kan fixa det under dagen, men det är bättre att fixa det på morgonen. Dagens höjdpunkt imorgon blir nog när vi har estetisk kommunikation, där jag för tillfället har dans och teater. Efter några veckor får jag sluta efter lunch för då har vi ingen esko men sen får vi prova på media och bild och sen runt jul får vi välja något av dans teater media och bild som vi vill läsa eller vad man kan säga. Vi får inte prova musik eftersom vi går den linjen och samma gäller för tex dans. De som läser dans får inte ha det på eskon eftersom de går dans osv.

Men nu kan jag inte blogga mer, hejdå!

ser jätteglad ut på bilden. eller inte.

1 Anonym:

skriven

Hej, vill du hjälpa mig och min bästavän att få vår dröm i uppfyllelse? Vi deltar i en tävling där man kan vinna en newyork resa och en golden ticket till en one direction konsert och vi skulle bli så glada om du röstade! Gå in på http://www.sub.fi/onedirection/#entry/50870486a90786.60060009 och rösta gärna genom att trycka på "tykkää" knappen ovanför bilden! Tack på förhand! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: