Emilia

Jag har intervjuat en bloggare som heter Emilia, och jag ställde lite frågor om hennes blogg och sånt och tänkte publicera det nu.


Fråga: Vad bloggar du om?
Jag bloggar om mitt liv som blivande ung mamma. Om mina tankar och händelser i vardagen. Lägger även ut så mycket bilder jag kan & försöker vara varierande i mina inlägg :)

Fråga: Hur länge har du bloggat?
På den bloggen jag har ni har jag bloggat sen oktober 2011. Dock har jag haft andra bloggar innan som jag började med när jag var runt 12-13 kanske?

Är det många som besöker din blogg?
Jodå, jag kan inte klaga, har runt 250-300 unika läsare per dag :)

Läser du andra bloggar?
Ja, läser massor bloggar, dock mest bara föräldra/gravid bloggar :)

Tycker du om att fylla i blogglistor?
Ibland, om dom är roliga.
Om du skulle vilja ändra på något på din blogg, vad skulle det vara?
Ingenting tror jag, är nöjd med den som den är, tröttnar ofta på designen dock men då får man ju bara göra en ny ;)
Vad brukar du göra på fritiden?
Just nu har jag "fritid" hela tiden och jag gör inte så mycket just nu alls förutom att längta efter min bebis och planera.
Kollar mycket på film och olika serier, löser sudoku och städar ;)

hennes blogg hittar ni här: http://eemijji.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: