Min dag i bilder

Hej på er! Nu har jag precis gjort klart dagens läxor och nu tänkte jag blogga lite. Idag blir det även bilder äntligen.

Idag hade jag nationellt prov i engelska. Det var lite drygt att först ha läsförståelse i 80 min och sedan ha rast och efter det ha 60 minuter hörförståelse. Sen var det lunch och glömde bort att jag hade piano idag så det blev stressigt men jag hann dit iallafall. Hade inte med mig boken heller eftersom jag glömde den, men vilken tur att det fanns bok där. Sen var det matte och efter det var det bild. Nu får ni en före och efter bild på den bild jag gjort i bilden, på hur den såg ut när den var skissad och hur slutresultatet blev.

Före:



Efter:



Och mina händer såg ut såhär efteråt.



Och detta såg jag på ett av borden i cafeterian i skolan idag.



Det är väl kul att någon känner till den. Någon hade även skrivit på en bänk igår men kunde inte ta kort för min mobil hade för lite batteri:(. Men det spelar ingen större roll. 

Senare ikväll ska jag på körövning. I ärlighetens namn ska jag åka om en timme. Tar ju en halvtimme att cykla för i dag ska körövningen vara i kyrkan för vi ska träna på vår musikal som vi snart ska framföra. Det ska bli kul. 



Jepp, har även två nya kategorier faktiskt, men använder samma bild. De heter Blandat och Dagens...

I kategorin Blandat skriver jag inlägg som just innehåller blandade saker. Tillexempel detta inlägg. Jag kunde inte sortera det till någon passande kategori så då skapade jag helt enkelt en kategori där man kan hitta allt möjligt i inläggen. 

I kategorin Dagens... är det ganska blandat. Men det kan tillexempel vara dagens låt men även dagens blogg osv. Man får helt enkelt märka vad det innebär om man inte vet det.

Idag blev det blandat både text och bilder och det tycker jag att det är roligt när det blir så. Vet inte riktigt varför det inte blir så mycket bilder, men en anledning kan vara att jag oftast är inne på min dator och har nästan inga bilder på den. Fast nu får jag fler och fler bilder på den. 

Men nu ska jag avsluta inlägget med att dela med mig av dessa två bilder som jag såg på facebook. Känner igen så mycket i det som står där.

  

1 Emelie- Modell och kläddesigner med tre egna företag:

skriven

Jag med :D



Idag damp min egendesignade almanacka ner i brevlådan :D Like it? :D



Här är inlägget: http://eraey.se/2012/april/my-own.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: